woensdag 24 januari 2007

Nutteloos?

Wat is het nut van iets nutteloos?
Die vraag stelde ik me vandaag, zo rond een uur of 9 's avonds.

Volgens sommigen moet het nut vooral loos zijn... Nutteloos dus. Volgens anderen is het nut dat het ontspannend werkt na een lange werkdag.
Dus als ik het goed begrijp: Iets nutteloos is dus totaal niet nutteloos! AHA!
Een nutteloos iets maakt zichzelf nuttig doordat anderen datgene dat ze nutteloos noemen en vinden als ontspannend gaan ervaren.
Maar volgens den Dikke is "nutteloos" dan weer "zinloos" en zinloos is dan weer "doelloos"...?!
Het is dus hopeloos en zinloos om over iets nutteloos troosteloos na te denken.

Zou een zelfhulpgroep of therapie mij hier bovenop kunnen helpen?
...Of is dat ook nutteloos?

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Belle!
Laat je kop toch zo niet zakken en negatief wezen!
Het leven is al veel te kort!
Geniet wat meer, profiteer!
En zeker nu de Lierse afgelopen weekend nog eens gewonnen is!
Ik zag je trouwens in een rolstoel? Heb blijkbaar een stuk gemist ergens op de forums... Maar ja laten we hopen dat het snel weer beter gaat!!!

Greetz
S

Belle zei

Ha, maar ik ben niet negatief he... Ik ben ontzettend diepzinnig bezig!
"Het nut van iets nutteloos", denk daar maar is over na! Dan zou je je voor minder de vraag stellen of therapie misschien kan helpen ;).
Die rolstoel, das al een tijdje hoor. Tegen Antwerp was mijn eerste match sinds Lierse-GBA.

Het valt me trouwens op dat hier niemand onder zijn echte, of volledige, naam komt reageren... Dus heb geen flauw idee tegen wie ik bezig ben! ;)

René Crauwels zei

Tja, en degene die dan post onder zijn echte naam, plaatst ...

geen reactie ...

Zo blijven we bezig natuurlijk :)

Allez vooruit, toch nog snel een reactie : Bloggen is gevaarlijk verslavend.

Anoniem zei

Hehehe
Het is gewoon omdat ik genen account hier heb of zo...

Ben je tegengekomen op het forum van de Lierse onder de naam simpson... En die nick heb ik heel simpel omdat ik Bart heet...

Ergens eens verzonnen op een maandagmorgen en nooit meer vanaf geraakt op het net...

Zeg, toch niks te ergs zeker? Vanwege die rolstoel?

Belle zei

Echt verslavend he! Verschrikkelijk...

Ben aan de beterhand nu, ik hoop volgende match weer op mijn plekje in den L te zitten dan wel. 't zal er wat van afhangen hoe deze week verloopt, anders maak ik de Lierse nog maar wat onveilig met mijne cabrio! ;)

Ha, maar ik bedoelde gewoon dat de mensen altijd 'tekenen' met de eerste letter van hun naam ofzo... ;)

Anoniem zei

alle! goh maat en dan zegde gij iets van mij... me u scheelt er toch ook iets :d haha!
dikke zoewn! (ook al zet ik mij op anoniem ge zult wel wete wie het is he :p)

Belle zei

Ja... Geen twijfel mogelijk!
Miss riooldeksel :d
(das misschien nog de moeite om over te schrijven... :p Komt binnen een week nog is zien :d)

Anoniem zei

Vaarwel Belle, r.i.p.

René Crauwels zei

Onbegrijpbaar.
Veel te jong.

Anoniem zei

Lees net het nieuws via Lierse forum...
Shit yo zo jong...

Het ga je nog goed daarboven...

:-(

Simpson

Anoniem zei

Slaapwel Belle.. Rust in vrede.
jer

Anoniem zei

en zo word een blog ineens totaal niet nutteloos meer... klees hier nu al bena alle dagen in...
raar...

rip Belle