maandag 1 januari 2007

Een nieuw jaar...

...Een nieuw begin.

De overgang van oud naar nieuw heb ik vanuit mijn bed 'gevierd', noodgedwongen. Ik heb het jaar slecht beeindigd, en ben het ook slecht begonnen. De laatste maand/weken/dagen waren loodzwaar.
Maar we koesteren goeie hoop: Het kan in 2007 alleen nog maar beter gaan zeker he?! :)

Hopen dat de gezondheid terug in orde komt... En de liefde, daar heb ik nu even geen behoefte meer aan. Mijn hart sluit zich voor een (korte, wie weet) tijd op, tot de tijd rijp is om het terug volledig aan iemand te geven. (Hoewel het nog steeds voor een deel bij een bepaald persoon zit)

Maar voor mijn eerste en grootste liefde zal mijn hart steeds blijven openstaan, godzijdank is er nog steeds de geel-zwarte trots (en mijn vrienden). Hopelijk kan die in de terugronde weer een lach op mijn gezicht toveren, samen met de hoop vrienden die daar voor mij klaarstaan.
Ik kijk al rijkhalzend uit naar 13 januari, de eerste match sinds 2 maanden die ik weer ga meemaken. En het zal op 'rolletjes' gaan, letterlijk dan :).

Langs deze weg, omdat'k weet dat er wel wat mensen hier eens komen lezen, wil ik iedereen een geweldig tof 2007 toewensen. Met veel vreugde, liefde, een goeie gezondheid, vruchtbaarheid (in de ruime zin van het woord ;)), vriendschap en wat jullie hartje maar wenst.

Het is trouwens nog maar is gebleken, in moeilijke tijden kent men zijn vrienden. Bedankt voor alle steun, hulp en bemoedigende woorden tot nog toe.
Doet deugd, echt waar!

Belle, zonder beest.

Geen opmerkingen: