woensdag 3 januari 2007

Groter?!

"De Belgische bevolking is sinds 2002 een halve centimeter gegroeid en 800
gram bijgekomen. Dat blijkt uit cijfers van de Europese Commissie.

Een Belgische man is gemiddeld 176,3 cm groot. De gemiddelde vrouw meet 164,5 cm."

En Belle... Vrouwelijke (toch maar even beklemtonen) Belle meet 187 cm!
Hadden ze mij maar komen 'opmeten', ik had het vrouwelijke gemiddelde nogal kunnen optrekken he seg!

Groot zijn... Het heeft zo zijn voordelen, maar zoals alles heeft het ook zijn nadelen. Zeker als vrouw zijnde. Op gebied van broeken, mannen, trein -of busreizen,...
Vooral mannen dan.
Grote vrouwen lijken mannen af te schrikken, dan voelen ze zich bedreigd en meer van die toestanden. Het is trouwens als 'lange vrouw' zijnde ook niet simpel om een man te vinden die op zijn minste 5cm groter is. Die lange sloebers hebben dan weer graag een kleintje (vrouw, ter verduidelijking)...

In de wereld van Belle is het innerlijke ontzettend belangrijk, but no *tuut* way: GEEN kleine man voor mij!
Maar als je dan naar het gemiddelde van de Belgische mannen kijkt...

Om het met de woorden van een notoir vogeltje te zeggen (naar mijn normen aangepast):

"Ik ben groot en jij bent klein...
...Dat is niet eerlijk!"




Geen opmerkingen: